W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Opłaty dodatkowe

XML

Treść

Odwołania od opłaty dodatkowej

Zgodnie z §6 
uchwały nr LVII/727/14 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 15 maja 2014 r. w sprawie sposobu ustalenia opłat dodatkowych z tytułu przewozu osób i zwierząt oraz kontroli biletów w lokalnej komunikacji autobusowej w Pabianicach (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2014 r. poz. 2327)  odwołanie dotyczące sporządzonego wezwania do zapłaty składa się w formie pisemnej we wskazanej w pouczeniu jednostce organizacyjnej nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia otrzymania wezwania do zapłaty. W uzasadnionych przypadkach upoważnia się Prezesa MZK Sp. z o. o. do odstąpienia od nałożonej opłaty dodatkowej.

Odwołania dotyczące opłat dodatkowych nałożonych przez MZK Pabianice Sp. z o.o. przyjmuje:
Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o. o.
ul. Lutomierska 48
95-200 Pabianice
e-mail: eksploatacja@mzkpabianice.pl
tel. 42 215 52 26 (Dział Eksploatacji)

Odwołania od opłat dodatkowych nałożonych przez MZK Sp. z o.o. można złożyć również w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Narutowicza 9



wzór odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej

Wpłaty


Wpłat za opłaty dodatkowe można dokonywać na numer konta podany na odwrocie druku opłaty dodatkowej.

Możliwe jest również opłacenie mandatu bezpośrednio w kasie MZK przy ul. Lutomierskiej 48. Opłaty można uregulować w poniedziałki, wtorki, środy i piątki od 8:00 do 14:00 oraz w czwartki od 8:00 do 16:00. Wpłata powinna nastąpić w ciągu 30 dni od daty wystawienia opłaty dodatkowej.

Ostatecznością jest możliwość uiszczenia opłaty bezpośrednio u kontrolera biletów, na wyraźne życzenie pasażera. Wówczas kontrolujący na druku opłaty dodatkowej zaznacza, że mandat został u niego opłacony.

Brak dokumentu uprawniającego do ulgowego lub bezpłatnego przejazdu

Zgodnie z §3 uchwały nr LVII/727/14 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 15 maja 2014 r. w sprawie sposobu ustalenia opłat dodatkowych z tytułu przewozu osób i zwierząt oraz kontroli biletów w lokalnej komunikacji autobusowej w Pabianicach (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2014 r. poz. 2327)  w przypadku dostarczenia dokumentu uprawniającego do ulgowego lub bezpłatnego przejazdu bądź imiennego biletu okresowego z datą ważności w momencie kontroli, w ciągu 7 dni od daty wystawienia opłaty dodatkowej, opłatę umarza się, a podróżny ponosi koszt opłaty manipulacyjnej. Opłatę manipulacyjną ustala się w wysokości 10-krotności ceny najtańszego biletu jednorazowego normalnego, obowiązującego w lokalnej komunikacji autobusowej.

Załączniki