Reklamacje dotyczące zakupionych biletów okresowych taryfy pabianickiej, w tym zakupionych w biletomatach pabianickich oraz wyrabianiem duplikatów MIGAWKI prowadzi:

Biuro Obsługi Klienta - ul. Narutowicza 9
tel. 42 215 32 88
narutowicza@mzkpabianice.pl

czynne w dni powszednie od 6:00 do 19:45 oraz w dwie ostatnie soboty miesiąca od 6:00 do 19:45
 

Reklamacje związane z transakcjami w biletomatach można zgłaszać e-mailowo na adres reklamacje@mzkpabianice.pl bądź osobiście w Biurze Obsługi Klienta MZK przy ul. Narutowicza 9 w Pabianicach (tel. 42-215-32-88), jak i również w pozostałych Punktach Sprzedaży Biletów (Dworzec PKP i pętla Waltera-Jankego).

Reklamacje należy zgłaszać na formularzu, który jest dostępny do pobrania TUTAJ bądź w wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta i Punktach Sprzedaży Biletów.