W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Skargi i wnioski

XML

Treść

Skargi i wnioski związane z działalnością Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. przyjmowane są:

  1. pisemnie na adres:
    MZK Pabianice Sp. z o.o.
    ul. Lutomierska 48
    95-200 Pabianice
  2. e-mailem na adres:
    sekretariat@mzkpabianice.pl
  3. przez e-PUAP na skrytkę: /MZK-Pabianice/SkrytkaESP
  4. w Biurze Obsługi Klienta MZK:
    ul. Narutowicza 9
    95-200 Pabianice

Skargi i wnioski związane z organizacją publicznego transportu zbiorowego w Pabianicach przyjmowane są przez organizatora komunikacji - Wydział Infrastruktury Technicznej i Komunikacji Urzędu Miejskiego w Pabianicach:

  1. pisemnie na adres:
    Urząd Miejski w Pabianicach
    Wydział Infrastruktury Technicznej i Komunikacji
    ul. św. Jana 4
    95-200 Pabianice
  2. e-mailem na adres:
    komunikacja@um.pabianice.pl